Specjalna oferta stworzona na potrzeby biznesu, mająca na celu polepszenie komunikacji firmy z klientami oraz zapewnienie każdemu z klientów obsługi na najwyższym poziomie. IVR (Interactive Voice Response) to usługa zawierająca bardzo rozbudowany system zapowiedzi głosowych umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej, dzięki czemu mozesz być pewien, że każdy z klientów Twojej firmy zostanie obsłużony na właściwym poziomie.
Zaletą tego rozwiązania jest także jego modułowość, dzięki której poszczególne elementy systemu IVR można dublować i łączyć ze sobą, a także z innymi obiektami (np. telefon, fax, skrzynka głosowa, pokój konferencyjny). IVR Player jest najprostszym elementem systemu IVR, a jej działanie polega na odtworzeniu własnej zapowiedzi przed odebraniem połączenia (np. witamy w firmie ABC, prosimy oczekiwać na połączenie).
IVR Menu to kolejny z elementów systemu IVR. Pozwala na stworzenie automatycznej asystentki (np. prosimy o wybranie nr wew. lub połączenie z sekretariatem: promocje – wybierz 1, fax – wybierz 2, księgowość – 100, itp.).
IVR Switch to następny z elementów systemu IVR. Działanie usługi polega na kierowaniu połączenia w zależności od pory dnia (np. w dni robocze 8-20 dzwoniąc pod nasz numer połączymy się z sekretariatem, a w pozostałe godziny z faxem).
IVR List jest elementem systemu IVR umożliwiającym określenie uporządkowanej listy użytkowników, z którymi ma następować kolejna próba połączenia, gdy poprzedni numer nie odbiera lub jest zajęty.
Usługa IVR Player w większości przypadków wykorzystywana jest do informowania abonentów o połączeniu się z danym działem firmy, najczęściej poprzez wykorzystanie nagrania o określonej treści, np.: „Dodzwoniłeś się do działu handlowego – proszę czekać na połączenie z konsultantem”.
Usługa IVR Player jest także wykorzystywana do bezpośredniego przywitania klienta, który dodzwonił się do naszej firmy.
Zadzwoń do nas: +48 41 2421222